Recenzie: Afterglow de Mike Mattison de la Tedeschi Trucks Band

Mike Mattison, Afterglow, recenzie album, muzică Rock și Blues

de Mike O ‘ sull

cântăreț-compozitor câștigător al Premiului Grammy și membru al trupei Tedeschi Trucks, Mike Mattison iese singur cu al doilea album solo Afterglow, care a scăzut pe 20 martie 2020 pe Landslide Records. Este un set solid de Americana informat de blues și influențe rock, care va tine la curent asculta prin fiecare secundă din lungimea sa de zece melodii. Mattison adoptă o abordare eclectică a materialului său, iar inspirațiile sale suprapuse fac din Afterglow una dintre cele mai liniștite lansări ale anului. Stilul său este primitor și individual și vă atrage atenția din primele momente ale înregistrării.

Mattison a coprodus Afterglow cu colegul membru TTB Tyler „Falcon” Greenwell, care este și bateristul albumului. Alți jucători de pe aceste piese includ Dave Yoke (chitare), Franher Joseph (bas), regretatul Kofi Burbridge (tastaturi), Paul Olsen (chitare) și Rachel Eckworth (tastaturi). Înainte de a fi membru al TTB, Mattison a fost cântăreț cu trupa Derek Trucks. El este, de asemenea, 50% Din Atlanta Blues Duo Scrapomatic, care va fi pe drum în această primăvară ca „Scrapomatic featuring Mike Mattison.”Mattison are o voce puternică, expresivă, potrivită muzicii blues și roots, iar versurile sale sunt înțelepte și alfabetizate. Este un talent multidimensional care crește potența oricărei situații în care este implicat.

Afterglow se deschide cu „Charlie Idaho”, un cântec tremolo-mid-tempo îmbunătățit, cu o intensitate fierbinte, care stabilește un ton contemplativ pentru restul acestor sesiuni de urmat. Mattison îți șoptește practic cuvintele în căști și lasă puterea melodiei să se poarte. Piesa de titlu, „Afterglow”, este următoarea și ridică nivelul de energie cu o senzație de țară veche, un cor memorabil și o lucrare de chitară dulce și subevaluată. Aceasta este o țară alternativă așa cum este menită să fie și vibrează ca o versiune mai lină a anilor ‘ 80 rădăcini subterane războinici tăticii Gear, care, la fel ca Mattison, sunt nativi din Minnesota.

„Deadbeat” este o altă piatră prețioasă alt-țară care spune o poveste de vremuri grele despre cineva „luând toate drogurile pot.”Face o coloană sonoră perfectă pentru Winter în Midwest-ul superior, iar Mattison stoarce fiecare ultim pic de angoasă din versurile sale. El are capacitatea rară de a face ca orice cântă să fie autentic și adevărat și se revarsă aici cu genul de emoție care îi ține pe oameni atenți.

„tot ce poți face este să spui asta” este un heartbreaker Beatle-esque despre cineva care nu regretă că a dat tot ce a putut sincer altuia care l-a doborât. Dispune de un cârlig de chitară minunat în introducere și accentuează partea mai moale a talentelor vocale ale lui Mattison. Câteva melodii în înregistrare, începe să realizeze cât de bun de un compozitor Mattison este. El prezintă un nivel ridicat de ambarcațiuni și continuă remanierea pachetului limitat de cărți pe care Americana este construit în melodii remarcabil de proaspete și semnificative.

„on Pontchartrain” este o țară/rocker cu o linie de bas puternic și o poveste de dor de casă pentru a spune. Se înclină spre partea moale un pic, dar este încă curajos și eficient. Mattison nu se fierbe niciodată în punk de vacă și acest mic pic de reținere permite forței depline a versurilor sale și a tonului vocal să ducă ziua. Nu pare capabil să scrie o melodie proastă și oferă strălucirea naturală pe care toți compozitorii o urmăresc într-un mod care pare fără efort. Asigurați-vă că ascultați până la sfârșitul înregistrării, astfel încât să nu pierdeți tăieturi profunde precum „M-am înșelat” și „am ceva pentru tine.”Mike Mattison este unul dintre cei mai subtili și uimitori compozitori care lucrează în prezent, iar muzica sa solo este la fel de bună ca și ea. Cei care sapă în lumină și ascultă cu atenție vor fi răsplătiți din plin. Fii unul dintre ei.

Mike Mattison online

Website

link de comandă